.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۲ میلیون قرص متادون از یک باند در استان
۲ میلیون قرص متادون در جریان یک عملیات از یک باند توزیع مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.
کشف ۲ میلیون قرص متادون از یک باند در استان

به گزارش شمال نیوز ، علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: با اقدامات اطلاعاتی یک باند توزیع دارو‌های مخدر که در سطح استان فعال بود شناسایی و ۲ میلیون قرص متادون و ۱۰ هزار شیشه شربت مواد مخدر از آنان کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان این پرونده دستگیر و پرونده در مراجع قضایی استان در حال رسیدگی است، افزود: در حوزه مقابله با مواد مخدر پارسال ۴ تن مواد مخدر در استان کشف، ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر دستگیر و ۵۶ باند متلاشی شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان از اموال قاچاقچیان در دست توقیف است که با رسیدگی نهایی این اموال به نغع دولت مصادره می‌شود.

علی شیرازی گفت: ۱۶ هزار معتاد پارسال در مراکز ماده ۱۶ استان تحت درمان قرار گرفتند و برای اینکه به چرخه اعتیاد برنگردند در خصوص اشتغال آن‌ها نیز اقداماتی شده است.

او با بیان اینکه کمیته‌ای با عضویت دستگاه‌های کارآفرین تشکیل شده است، افزود: معتادن بهبود یافته پس از گذراندن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مارکز اشتغال معرفی می‌شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران ادامه داد: خیرانی با عنوان یاریگران زندگی نیز در مازندران تشکیل شده است تا افراد بعد ازبهبودی، مشغول بکار شوند.

علی شیرازی گفت: بزرگترین مرکز درمان معتادان شمال کشور  با ظرفیت پذیرش هزار نفر در بابل تا یک ماه آینده بهره بردرای می‌شود.

او راه اندازی خانه یاریگران زندگی در ساری را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از اعتیاد دانست و افزود: با پیگیری‌های استاندارد و قول دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر دو خانه یارگیران زندگی دیگر نیز در آمل و تنکابن راه اندازی خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: با همکاری آموزش و پرورش ۲۰۰۰ مدرسه مازندران تحت پوش آموزش‌های لازم برای خودمراقبتی قرار می‌گیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.